مواد شیمیایی

خرید مواد شیمیایی

فروش مواد شیمیایی 

مواد شیمیایی اصلی را ازکجا تهیه نماییم؟

ماده شیمیایی چیست ؟

امروزه طیف گسترده ای از مواد شیمیایی کشف، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند، این مواد شیمیایی نقش اساسی در تولید و آزمایش محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی بر پایه سلول و بافت و بسیاری دیگر از محلول های مرتبط ایفا می کنند.
در تعریف ماده شیمیایی باید گفت آنچه دارای ترکیب پایدار شیمیایی و ویژگی ها و خصوصیات انحصاری است را مواد شیمیایی گویند که اغلب در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند،لذا آن را مواد آزمایشگاهی نیز می نامند، جوامع امروزه جوامعی هستند که به شدت به مواد شیمیایی وابسته اند، مهم ترین و اصلی ترین دلیل این افزایش سریع تقاضا برای مواد شیمیایی صنعتی و کشاورزی در سال‌های اخیر ، رشد فزاینده در پیشرفت‌های فنی و علمی و نیز رشد جمعیت جهان است، در زمینه مواد شیمیایی کشاورزی باید گفت، با افزایش جمعیت ،افراد بیشتری نیازمند غذا هستند.

استفاده مواد شیمیایی در صنعت کشاورزی

بنابراین در شرایطی که اغلب برای رشد محصولات کشاورزی نامناسب است، غذای بیشتری باید تولید گردد، در نتیجه استفاده از مواد شیمیایی بیشتر برای تامین مواد مغذی و کشتن آفات مورد ضروری خواهد بود، بنابراین خرید مواد شیمیایی از مراکز معتبر که محصولات آنها ضمانت اصالت کالا داشته باشد بسیار حائز اهمیت است، تولید کنندگان اصلی مواد شیمیایی در جهان با تکیه بر دانش عمومی سالانه مقادیر انبوهی از محصولات شیمیایی را تولید و  علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور ، به اقصی نقاط جهان صادر می کنند و شرکت نداشیمی مفتخر است به عنوان واردکننده و فروشنده اصلی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی این محصولات را در اختیار جامعه هدف قرار دهد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی

جهت خرید مواد شیمیایی اصلی با ضمانت کالا و اصالت کالا کافیست با مجموعه نداشیمی ارتباط برقرار نمایید 

نداشیمی بزرگترین واردکننده مواد شیمیایی در ایران

فروش مواد شیمیایی اصل

درجه خلوص و کیفیت تولید مواد شیمیایی :

مواد شیمیایی و آزمایشگاهی رکن اصلی و اساسی هر آزمایشگاه برای پروژه های آزمایشگاهی تحقیقاتی در حوزه های مختلف علوم زیستی و شیمی است،تولید کنندگان مواد شیمیایی در سراسر جهان، مواد شیمیایی را در گرید ها و درجه خلوص های متفاوت مانند گرید آزمایشگاهی، بیولوژی، کشت سلولی، آنالیزی، کروماتوگرافی، دارویی و غیره تولید می کنند که متناسب با کاربری مواد شیمیایی قابل استفاده اند.

چگونه خلوص وکیفیت مواد شیمیایی را بفهمیم؟

مواد شیمیایی با کیفیت، موادی هستند که در هر نوع گرید و درجه خلوص دارای مشخصات فنی استاندارد و ویژگی های فیزیکی و شیمیایی معین باشند، از جمله فرمولاسیون ایده آل، فرمول شیمیایی پایدار، دمای ذوب یا جوش، چگالی، انحلال پذیری، شکل ظاهری مناسب و غیره باشند،امروزه بخش مهمی از مواد شیمیایی کشف، تولید و در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به این موضوع این مواد شیمیایی و آزمایشگاهی نقش اساسی در تولید و آزمایش محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی بر پایه سلول و بافت و بسیاری دیگر از محلول های مرتبط ایفا می کنند، که می توان به عنوان اساسی ترین و عمده ترین پایه تولید از آنها نام برد.

فروش مواد شیمیایی اصلی

بسیاری از ترکیبات مواد شیمیایی دارای یک شناسه عددی منحصر به فرد هستند که توسط سرویس چکیده های ماده شیمیایی  Chemical Abstracts Service (CAS) به آن ها اختصاص داده شده است و به آن شماره  CAS یا CAS number گفته می شود، این شناسه که منحصرا و اختصاصی یک ماده شیمیایی می باشد راهکاری علمی و آسان برای یافتن مواد شیمیایی آزمایشگاهی است و مانع از بروز خطا در شناسایی مواد شیمیایی در هنگام خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی می گردد، در آزمایشگاه ها نیز مواد شیمیایی بر اساس نام، فرمول شیمیایی، کاربرد و یا کلاس خطر شان طبقه بندی می شوند.

فروش محلول های شیمیایی

فروش مواد شیمیایی

برخی از منابع معتقد اند مواد شیمیایی را نمی توان از طریق روش های فیزیکی به اجزا و مولکول های سازنده اش تجزیه کرد چرا که برای این کار لازم است پیوند های شیمیایی میان اجزا شکسته شوند.

به منظور نگه داری هرچه کارآمد تر مواد شیمیایی آزمایشگاهی نکاتی حائز اهمیت است :

  1. مقادیر مواد شیمیایی نگه داری شده  در آزمایشگاه باید به حداقل برسد.
  2. مواد شیمیایی باید در دما و رطوبت مناسب نگهداری شوند.
  3. از قرار دادن مواد شیمیایی آزمایشگاهی در معرض تابش مستقیم آفتاب بایستی خودداری گردد.
  4. هنگام دریافت و باز شدن مواد شیمیایی آزمایشگاهی باید تاریخ گذاری شوند.
  5. بازرسی بصری مواد شیمیایی و ظروف آن هاست که باید به طور معمول انجام شود و در صورت مشاهده علائمی همچون کدر بودن مایعات، تغییر رنگ مواد، مشاهده مایعات در جامدات یا جامدات در مایعات،  وجود سوراخ یا منفذی که باعث خروج مواد از محفظه یا ایجاد فشار به ظرف شده و خرابی آشکار ظرف نگه داری، دفع مواد شیمیایی باید صورت گردد.
sigma-aldrich

sigma-aldrich

فروش مواد شیمیایی اورجینال

با توجه به این که امروزه کمپانی های بسیاری به تولید و ساخت ماده شیمیایی و آزمایشگاهی می پردازند و هرکدام محصولات خود را در گروه بندی خاص خود قرار می دهند اما معمولا مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در گروه های زیر طبقه بندی می شوند آگاهی از نحوه این طبقه بندی کاربر را در یافتن ماده شیمیایی و آزمایشگاهی مورد نظر خود یاری می کند:

فروش اینترنتی مواد شیمیایی ازمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی

مواد شیمیایی گروه شیمی:

مواد موجود در این گروه مربوط به علوم شیمی بوده و اغلب مواد شیمیایی آلی مصنوعی یا مواد شیمیایی غیر آلی هستند، این گروه بسته به کمپانی دارای زیر گروه های متنوعی ست.

مواد شیمیایی گروه بیولوژی یا علوم زیستی:

این گروه شامل تمامی موادی است که به نحوی در حوزه زیست شناسی و بیوتکنولوژی مورد استفاده اند و معمولا دارای زیرگروه های بسیاری ست.

مواد شیمیایی گروه آنالیزی و کروماتوگرافی:

کلیه مواد مورد استفاده در تکنیک های آنالیز مواد مانند کروماتوگرافی، اسپکترومتری در این گروه قرار دارند و گروه بندی جزئی تری را نیز شامل می شوند.

مواد شیمیایی گروه علوم ماده Materials Science:

این گروه شامل مواد نانوکربن ، مواد الکترونیکی ، مواد با فعالیت نوری و مواد مغناطیسی است که در فناوری های مربوطه مورد استفاده اند.

مواد شیمیایی گروه دارویی :

کلیه موادی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم در تولید محصولات دارویی و داروسازی مورد استفاده قرار می گیرند در این گروه قرار دارند.

شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی :

سیگما-آلدریچ (Sigma-Aldrich) :

نمایندگی شرکت سیگما الدریچ

یک شرکت آلمانی مواد شیمیایی، علوم زیستی و بیوتکنولوژی است که تا قبل از سال 2014 با نام تجاری Sigma-Aldrich فعالیت داشت و محصولات خود را با این برند تولید و عرضه می دارد، شرکت سیگما متعلق به St. Louis و شرکت آلدریچ متعلق به Milwaukee هر دو شرکت های مواد شیمیایی آمریکایی بودند که در سال 1975 با یکدیگر ادغام شدند، این شرکت در طول دهه 1980 تا 1990 میلادی رشد یافت تا جایی که در زمان واگذاری به شرکت مرک آلمان در حدود 9600 کارمند داشت و در لیست 1000 شرکت پر سود آمریکا قرار داشت، دفتر مرکزی این شرکت در سنت لوئیس قرار دارد و تقریباً در 40 کشور جهان فعالیت دارد.

فروش ماده شیمیایی ازمایشگاهی

فروش ماده شیمیایی

مرک میلی پور(Merck Millipore):

نمایندگی شرکت مرک آلمان

Millipore آلمان، نام تجاری مورد استفاده متعلق به مجموعه تجاری مرک است که تامین کننده مواد در حوزه علوم زیستی و مواد شیمیایی ست . این شرکت در سال 1954 با نام Millipore تاسیس شد و از اوایل دهه 1990 در میان500 شرکت S&P قرار گرفت، شهرت شرکت مرک آلمان علاوه بر مواد و محیط های کشت میکروبی و سلولی، انواع فیلترها با اندازه منافذ بر حسب میکرومتر است.

در سال 2015 ، شرکت سیگما-آلدریچ توسط شرکت مرک آلمان خریداری شد و با Merck Millipore ادغام شد و هم اکنون در ایالات متحده و کانادا با عنوان مجموعه تجاری علوم زیستی MilliporeSigma شناخته می شود و به عنوان تاریخچه کوتاهی از شرکت مرک باید گفت، در اوایل دهه 1950 ، شرکت لاول Lovell Corporation قراردادی را با مهندسان شیمی ارتش ایالات متحده برای توسعه و ساخت دستگاه ها و سیستم های فیلتر غشایی که برای جداسازی اجزای مولکولی نمونه های مایع استفاده می شد منعقد کرد.

خرید ماده شیمیایی ازمایشگاهی

خرید ماده شیمیایی

سانتا کروز بیوتکنولوژی (Santa Cruz Biotechnology):

نمایندگی شرکت سانتاکروز

سانتا کروز بیوتکنولوژی شرکت تولید کننده محصولات بیولوژیکی برای تحقیقات پزشکی و یکی از بزرگترین تامین کنندگان آنتی بادی در جهان است، این شرکت در سال 1991 توسط دکتر جان استفنسون John Stephenson و همسرش برندا استفنسون Brenda Stephenson در سانتا کروز ، کالیفرنیا، آمریکا تاسیس شد، دفتر مرکزی سانتا کروز در دالاس ، تگزاس واقع شده است، با دفاتر زیرمجموعه در نقاط دیگر ایالات متحده. این شرکت همچنین دارای شعب بین المللی در آلمان ، شانگ های و کانادا است.

فروش مواد شیمیایی ازمایشگاهی

                 فروش مواد شیمیایی

کایمن (Cayman Chemical ):

نمایندگی شرکت کایمن

شرکت شیمیایی کایمن یک شرکت تولید کننده مواد آزمایشگاهی در حوزه بیوتکنولوژی است که در سال 1980 در آمریکا تاسیس شد، دفتر مرکزی آن در آن آربور، ایالات متحده آمریکا واقع شده است و مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت کایمن در درجه اول توسط دانشگاه ها و شرکت های دارویی برای تحقیق و تولید داروها مورد استفاده است، و پس از آن این شرکت به عنوان ارائه دهنده استاندارد های رفرنس به آزمایشگاه های جرم شناسی واقع در ایالات متحده و فدرال شناخته می شود، مقادیر کمی از این استانداردهای رفرنس نیز با استفاده از روش های طیف سنجی جرمی و کروماتوگرافی گازی برای مطابقت با شواهد پزشکی قانونی که معمولاً توسط نیروی انتظامی ضبط می شوند مورد استفاده است.

فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی شرکت کایمن

            فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی

آلفا اِیسر (Alfa Aesar):

نمایندگی شرکت الفا ایسر

شرکت آمریکایی آلفا ایسر که دفتر مرکزی آن در ورد هیل ، ماساچوست، ایالات متحده واقع شده است، تأمین کننده معرف ها و مواد شیمیایی تحقیقاتی و آنالیزی است، این شرکت در بسیاری از کشورها دارای امکانات بوده و تولید کننده اغلب مواد شیمیایی است که به فروش می رساند، آلفا ایسر به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی مواد شیمیایی فاین fine chemicals ، بالغ بر 30.000 محصول را که بسیاری از آن ها ترکیبات کمیاب و انحصاری این شرکت محسوب می شوند به بازار عرض کرده، همچنین مواد کشف دارو، مواد مرتبط با حوزه علوم مواد و بلوک های سازنده مواد شیمیایی برای ساخت مواد آلی سنتزی را تولید می نماید.

ماده شیمیایی و آزمایشگاهی

فروش ماده شیمیایی و آزمایشگاهی

شرکت آکروس (Acros Organics):

نمایندگی شرکت اکروس

شرکت آکروس واقع در کشور بلژیک، یکی دیگر از شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی و بیوشیمایی زیر مجموعه شرکت Thermo Fisher Scientific که محصولات آن شامل مواد شیمیایی آلی و مواد شیمیایی فاین در بهترین کیفیت می باشد، تمرکز شرکت آکروس بر حوزه شیمی آلی و حمایت از تحقیقات در این زمینه با تولید بیش از 30.000 محصول است که نیاز های محققان علوم شیمی آلی، دارویی، آنالیزی و بیوشیمی را تامین می کند.
از مزایای شرکت آکروس می توان به افزایش دسترسی کاربران به مواد شیمیایی ، بسته بندی منحصر به فرد AcroSeal برای هوا و رطوبت مواد، تسهیل فرایند خرید برای مشتریان از جمله تخمین زمان تحویل، قابلیت جستوجو در زیر شاخه ها، دسترسی به مشخصات جامع محصول، ذکر کاربرد های رایج محصول و مشخصات فیزیکی و درج اطلاعات کامل ایمنی و نگهداری و حمل نقل محصول منطق با استاندارد های GHS را نام برد.

ماده شیمیایی

 قیمت ماده شیمیایی

شرکت ساپلکو (Supelco):

نمایندگی شرکت ساپلکو

شرکت ساپلکو بخش تامین کننده مواد و تجهیزات کروماتوگرافی شرکت سیگما-آلدریچ است که دارای بیش از 50 سال سابقه در تجارت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی است، ساپِلکو انتخاب گسترده ای از محصولات مربوط به HPLC، chiral، ستون های GC و SPE و همچنین مواد شیمیایی استاندارد را در اختیار پژوهشگران حوزه شیمی آنالیز قرار می دهد.

شرکت ساپلکو که حدود 800 محصول را شامل می شود مانند معرف ها و استاندارد هایی که برای کروماتوگرافی ،میکروبیولوژی، اسپکتروسکوپی، تیتراسیون یا الکترو شیمی مورد استفاده اند و علاوه بر این اسید های با خلوص بالا، بازها و انواع حلال ها نیز از دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت هستند، شرکت ساپلکو ستون های متنوع کروماتوگرافی HPLC و UHPLCبرای کاربرد های مختلف را تولید و عرضه می کند.

شرکت هک (Hach):

نمایندگی شرکت هک

شرکت Hach تولید کننده و توزیع کننده ابزارهای آنالیزی و معرف های مورد استفاده در آزمایش کنترل کیفی آب و سایر محلول های مایع است، سیستم های طراحی شده توسط این شرکت که در سراسر جهان توزیع می شوند، برای ساده سازی تجزیه و تحلیل با استفاده از دستگاه های دقیق آنلاین است، که این تجهیزات آزمایشگاهی قابل حمل بوده همراه با معرف های آماده و روش های آسان که برای کاربر قابل پیگیری و دارای پشتیبانی فنی است.

همزمان با گسترش خط تولید مواد و ابزارها ، شرکت Hach تلاش کرد تا شیمی آنالیز را از آزمایشگاه خارج کرده و به محیط های کاری و در اختیار عموم مردم قرار دهد که در این امر نیز موفق بود و امروزه تولیدات این شرکت جایگاه ویژه ای در حوزه آنالیز و کنترل کیفی آب و سایر مایعات را دارا می باشند.

قیمت مواد شیمیایی

ماده شیمیایی و آزمایشگاهی می تواند ساده و یا پیچیده تر باشند، هرچه در یک ماده شیمیایی عناصر متنوع تری به کار رفته باشد آن ماده پیچیده تر بوده و ترکیب نامیده میشود بر خلاف ماده شیمیایی ساده که تنها از یک نوع مولکول تشکیل شده و عنصر نامیده می شود.

فروش ماده شیمیایی

                   فروش ماده شیمیایی

ماده های شیمیایی و آزمایشگاهی

امروزه طیف گسترده ای از ماده های شیمیایی و آزمایشگاهی کشف، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند، این ماده های شیمیایی و آزمایشگاهی نقش اساسی در تولید و آزمایش محصولات دارویی، تجهیزات پزشکی، محصولات زیستی بر پایه سلول و بافت و بسیاری دیگر از محلول های مرتبط ایفا می کنند، مواد شیمیایی و آزمایشگاهی صنعتی به موادی اطلاق می گردد که از مواد خام اولیه همچون نفت، گاز طبیعی، هوا، آب، فلزات و مواد معدنی و در کارخانه های صنایع شیمیایی تولید می شوند و امروزه این کارخانه ها بیش از 70،000 محصول مختلف از تبدیل این مواد اولیه شیمیایی به مواد شیمیایی و آزمایشگاهی صنعتی تولید و عرضه می کنند.

خرید مواد شیمیایی

این مواد شیمیایی به عنوان مواد سازنده در سایر صنایع همچون صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، تولید مواد شوینده، صنایع نساجی و سایر تولیدات مواد شیمیایی مورد استفاده هستند، از دیدگاه مهندسان شیمی ، صنایع شیمیایی شامل استفاده از فرآیندهای شیمیایی مانند واکنش های شیمیایی و روش های تصفیه برای تولید طیف گسترده ای از مواد جامد ، مایع و گازی است. بیشتر این محصولات در خدمت تولید سایر موارد هستند، اگرچه تعداد کمتری مستقیماً به مصرف کنندگان می رسد.

نداشیمی بزرگترین واردکننده مواد شیمیایی در ایران

فروش مواد شیمیایی با کیفیت

حلال ها ، سموم دفع آفات ،آهک ، جوش شیرین و سیمان چند نمونه از محصولات مورد استفاده مصرف کنندگان هستند. صنعت تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی در دوگروه تولید کنندگان مواد غیر آلی یا معدنی مانند کلر، اسید سولفوریک ، آمونیاک و نیتریک اسید و مواد آلی صنعتی مانند فنول، اتیلن و اوره قرار می گیرند و همانطور که میدانیم مواد شیمیایی در صنایع بیشماری استفاده می شوند ، مانند صنایع غذا و دارو ، آرایشی بهداشتی ، چسب ها و درزگیرها،کشاورزی،غذا و نوشیدنی، جوهر ، روکش و رنگ، نفت و گاز ، زیست فناوری خمیرکاغذ و کاغذ،فاضلاب و بسیاری صنایع دیگر.

لیست مواد شیمیایی

مواد شیمیایی مورد استفاده در این صنایع دارای ویژگی ها و درجه خلوص های خاصی هستند.سازمان های جهانی یک سری استاندارد هایی را برای مواد شیمیایی اولیه مورد استفاده در صنعت تعریف کرده ان که عبارتند از :

لیست قیمت مواد شیمیایی

خرید مواد شیمیایی 

برای کار با مواد شیمیایی آزمایشگاهی ابتدا لازم و ضروری ست که برچسب و سایر اطلاعات مربوط به ایمنی مواد شیمیایی را بخوانید که عموما نزد سرپرست آزمایشگاه می باشد، این دسته بندی از بیشترین میزان خلوص که بیش از 99 % و کمترین میزان خلوص که حدود 90 % است،طبقه بندی شده اند،در حالی که برخی از این مواد با مواد غذایی و نوشیدنی ها در تماس نزدیک هستند، برخی دیگر کاملاً صنعتی هستند.

مواد شیمیایی

در این مقاله به بررسی مواد شیمیایی در گرید صنعتی میپردازیم،از نظر درجه خلوص و استاندارد مواد به گرید A.C.S ، گریدReagent معرف، گرید U.S.P،گریدPhEur،گرید N.F ، گرید LAB آزمایشگاهی،گریدPurified خالص شده، گرید Technical فنی تقسیم بندی می شوند که گرید تکنیکال و فنی ، برای استفاده صنعتی (غیر از غذا و دارو) مورد تایید هستند.

sigma-aldrich

sigma-aldrich

فروش مواد شیمیایی صنعتی

حال به معرفی برخی از پرکاربرد ترین مواد شیمیایی صنعتی می پردازیم :

فروش اینترنتی مواد شیمیایی ازمایشگاهی

       فروش اینترنتی مواد شیمیایی

قیمت مواد شیمیایی صنعتی

اسید سولفوریک :

اسید سولفوریک به عنوان شماره یک ماده شیمیایی تولید شده در سراسر جهان در صدر قرار دارد، عمده ترین کاربرد اسید سولفوریک در تولید کودها – سولفات آمونیوم و سوپر فسفات است.اسید سولفوریک همچنین به عنوان ماده واکنش دهنده در ساخت یا پردازش کالاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

نیتروژن:

نیتروژن عمدتا گاز بی اثر است زیرا معمولاً به عنوان گاز پتو استفاده می شود ، به این معنی که از مواد حساس به اکسیژن در برابر تماس با هوا محافظت می کند.

اکسیژن صنعتی :

اکسیژن تولید شده تجاری در مشعل های جوش اکسیاستیلن و اکسی هیدروژن استفاده می شود.اکسیژن در صنعت فولادسازی برای کمک به سوزاندن ناخالصی های سنگ معدن مذاب استفاده می شود. در هر تن فولاد تولید شده حدود یک تن اکسیژن مورد نیاز است، همچنین در صنایع شیمیایی از اکسیژن برای تجزیه هیدروکربن ها (ترکیبات فقط کربن و هیدروژن) به محصولات هیدروکربن کوچکتر مانند اتیلن ، پروپیلن و استیلن استفاده می شود که به نوبه خود برای تولید پلاستیک ، رنگ و سایر محصولات استفاده می شود.

کلر صنعتی:

کلر دارای کاربردهای زیادی از جمله موارد زیر است:
کلر برای تولید محصولات مصرفی و صنعتی مانند پلاستیک ، داروسازی ، رنگ ، پاک کننده خانگی از جمله سفید کننده و سایر مواد ضد عفونی کننده ، حشره کش ها و منسوجات، برای تصفیه آب به روش های مختلف نیز استفاده می شود که به صورت کلی می توان ذکر نمود، تا حد زیادی از بین بردن پاتوژن های آب در طی تصفیه آب در کارخانه های تصفیه آب در ایالات متحده است، برای از بین بردن باکتری ها در استخرها از هیپوکلریت سدیم تولید شده از کلر استفاده می شود.

اتیلن :

اتیلن یکی از مهمترین ذخایر خوراک برای صنایع شیمیایی ، به ویژه صنعت پلاستیک است، اتیلن دی کلرید عمده ترین کاربرد اتیلن دی کلرید در تولید پلی وینیل کلرید (PVC) است. آن دسته از لوله های پلاستیکی سفید که برای حمل آب در زیر زمین و در سرتاسر خانه شما استفاده می شود PVC هستند که پایه اصلی صنعت ساخت و ساز است.

اسید فسفریک  :

حدود سه چهارم اسید فسفریک تولید شده در سراسر جهان در تولید کودهای فسفات مصنوعی استفاده می شود. چند کاربرد دیگر برای اسید فسفریک وجود دارد:

  • مواد افزودنی غذایی:

در صنایع غذایی ، اسید فسفریک به عنوان یک تنظیم کننده pH مواد غذایی (در نمونه های کولا) به عنوان ماده پاک کننده و به عنوان ماده نگهدارنده اضافه می شود.

  • دفع زنگ زدگی:

اسید فسفریک به عنوان مبدل زنگ عمل می کند و اکسید فریک (Fe2O3) را به فسفات فریک (FePO4) تبدیل می کند، که می تواند به راحتی از بین برود. اسید فسفریک برای این منظور معمولاً به عنوان ژلی به نام ژله دریایی فروخته می شود.

آمونیاک :

بیش از نیمی از آمونیاک تولید شده در سراسر جهان در کشاورزی استفاده می شود:
ماده آمونیاک برای تولید کودهای مایع حاوی آمونیاک ، نیترات آمونیوم و اوره استفاده می شود. از این ماده در تولید کود نیترات آمونیوم نیز استفاده می شود، همچنین این ماده برای ساختن مواد ضد قارچ برای میوه های خاص استفاده می شود.

اوکتانول :

در صنعت، تولید اکتانول با استفاده از الیگومرازیسیون اتلین در حضور تری اتیل آلومینیوم triethylaluminium صورت می گیرد که در ادامه محصول واکنش که آلکیل آلومینیوم است اکسید شده و اکتانول و هیدروکسید آلومینیوم تولید می گردد، در طی این فرایند که سنتز الکل زیگلر Ziegler alcohol synthesis شناخته می شود طیفی از الکل تولید می گردد که از طریق تقطیر قابل جداسازی از یکدیگر هستند.

پلیمر:

پلیمرها ، بیشترین درآمد حاصل از تولید مواد شیمیایی و آزمایشگاهی صنعتی یعنی در حدود 33 درصد درآمد را به خود اختصاص می دهند. و شامل تمام مواد پلاستیکی و الیاف ساخته شده توسط بشر است که بیشترین حجم محصول پلیمری ، پلی اتیلن (PE) است که عمدتا در ساخت فیلم های بسته بندی و بازارهای دیگر مانند بطری های شیر ، ظروف و لوله ها استفاده می شود.

فروش مواد شیمیایی اصل آزمایشگاهی

پلی وینیل کلراید (پی وی سی) نیز یکی دیگر از محصولات پلیمری است که اصولاً برای ساخت تجهیزات لوله کشی و در مقادیر کمتر در حمل و نقل و بسته بندی استفاده می شود،سومین پلیمر صنعتی پلی پروپیلن (PP) می باشد که از نظر حجم تولید مشابه PVC می باشد، در بازارهای مختلف از بسته بندی ، لوازم خانگی و ظروف گرفته تا لباس و فرش مورد استفاده قرار می گیرد. پلی استایرن (PS) نیز پلیمری ست که اساساً برای وسایل و بسته بندی و همچنین در تولید اسباب بازی و سایر محصولات پلاستیکی استفاده می شود.

فروش مواد شیمیایی و ازمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی

از جمله مواد شیمیایی رایج در صنعت می توان به موارد زیر شاره کرد.

(Sulfuric Acid (H2SO4

(Nitrogen (N2

(Ethylene (C2H4

(Oxygen (O2

(Propylene (C3H6

(Chlorine (Cl2

(Ethylene Dichloride (C2H2Cl2

(Phosphoric Acid (H3PO4

(Ammonia (NH3

(Sodium Hydroxide (NaOH

Hydrogen Peroxide

Sodium Hypochlorite

Acetic Acid

Ammonium persulfate

Boric Acid

Phosphoric Acid

Hydrochloric Acid

Nitric Acid

(PAC( PolyAluminiumChloride

Tri Ethylene Glycol

Texapon

Xanthangam

Caustic Soda

Sodium Sulfate

    Ammonium persulfate

    (Butyl carbitol (Butyl diglycol

Cyclohexanol

    Dimethyl sulfoxide

Ethylenediaminetetraacetic acid

Ethylenediaminetetraacetic disodium salt

Ethylenediaminetetraacetic acid tetra sodium salt

Gluconic acid 50%

    Glutaraldehyde 50%

    DL-Glycolic Acid

    Glycolic acid 70% tech gr

Hexylene glycol

    Hydroxylamine hcl

Isocyanuric acid

Isothiazolinone (CMIT/MIT) 14%

    1-Methoxy-2-propanol

Piperazine anhydrous

    Phosphorus pentoxide

    (Potassium monopersulfate (Oxon

    Potassium persulfate

    Sodium dichloroisocyanurate 60% (SDIC -60) granules

    Sodium dichloroisocyanurate powder

    Sodium dichloroisocyanurate 20gm tablets

    Sodium dichloroisocyanurate 3.5gm tablets

    Sodium gluconate

    Sodium perborate monohydrate

    Sodium perborate tetrahydrate

    Sodium percarbonate granules

    Sodium percarbonate tablet

    Sodium persulfate

(Tetraacetylethylenediamine (TAED

merck-millipore

merck-millipore

خرید مواد شیمیایی اصل

از جمله برند های مطرح جهان در زمینه تولید مواد شیمیایی در گرید های مختلف از جمله صنعتی هستند.

مواد شیمیایی

 ندا شیمی رتبه یک فروش مواد شیمیایی در ایران

فروش مواد شیمیایی در تهران

سایت فروش مواد شیمیایی

شرکت ندا شیمی آماده است تا نیاز های شما مشتریان را در زمینه  تامین مواد شیمیایی از تمامی برند ها برآورده نماید.

فروش آنلاین مواد شیمیایی ازمایشگاهی

             فروش مواد مواد شیمیایی

شرکت های فروش مواد شیمیایی

قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

نداشیمی بزرگترین واردکننده مواد شیمیایی در ایران

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دفترمرکزی فروش تهران : 44045418  021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175 (استعلام فوری و آنلاین در زمان های اداری و غیر اداری)

مدیریت : 09914214699