محیط کشت نوتریت اگار

محیط کشت نوترینت اگار

محیط کشت نو ترینت اگار

خریدمحیط کشت نوترینت اگار

نوترینت اگار نوعی محیط کشت میکروبی می باشد و غیر انتخابی است و باعث رشد باکتری هایی که مشکل پسند نیستند به کار می رود در واقع نوترینت اگار به عنوان یک محیط کشت عمومی برای میکرو ارگانیسم هایی که کمتر حالت انتخابی دارند مثل: باسیلوس ها -استافیلوکوکوس ها- استرپتوکوکوس ها – اشرشیاکلای و… به کار می رود، نوترینت اگار شامل ترکیبات پپتون،عصاره گوشت و مخمر،کلرید سدیم ،آب مقطر،اگار و PH خنثی در دمای 25 درجه سانتی گراد می باشد.

خرید محیط کشت اگار

شرکت ندا شیمی  وارد کننده اصلی و تنها وارد کننده محیط کشت های میکروبی و سلولی برندهای مرک Merck – میلیپور Millipore -سیگما ادریچ Sigma Aldrich-کیولب QUELAB-هایمد یا Himedia- فلوکا Fluka  – اکروس Acros – دیفکو Difco-گیبکو Gibco می باشد همچنین تنها نمایندگی فروش محیط های کشت شارلو Scharlau – بیولایف Biolife – کوندا Conda  pronadisa می باشد و نمایندگی فروش محیط کشت های ایبرسکو را نیز دارد.

فروش محیط کشت اگار

شرکت ندا شیمی با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش کلیه محیط کشتهای آماده کرده است که ساخته شده توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز و با کنترل کیفیت عالی می باشد. شرکت ندا شیمی در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

خرید محیط کشت

برای سفارش اینترنتی محیط کشت  می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید.

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418 -021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام :09394453175 (زمان اداری و پایان زمان اداری)

مدیریت : 09914214699