مواد شیمیایی شرکت مرک میلیپور

قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

شرکت merckmillipore

برند مرک در سال 1668 ، فردریش ژاکوب مرک داروخانه انگل (Engel) را در آلمان خریداری کرد.

شرکت میلیپور یکی از مجموعه  برندهای  مرک  می باشد برند مرک با خرید شرکت میلیپور  و سیگما الدریچ  و ادغام شدن  با آنها  اکنون مجموعا دارای یک پلتفرم گسترده و محصر به فرد در این زمینه ایجاد کرده است که بیش از 30000 محصول در زمینه های مختلف این صنعت به سرتار جهان عرضه می دارد.

تبدیل مرك به یك شركت صنعتی محور در سال 1827 توسط امانوئل مرك زمانیکه او آلكالوئیدها را برای توزیع به شیمیدان ها جداسازی کرد، صورت گرفت.

باگذشت زمان شرکت مرک مواد شیمیایی بسیار خالصی را تهیه کرد و اولین فرایند های بیوتکنولوژی در این زمینه آغاز شد ، مرک این مواد را به فروش میرساند و در نتیجه این کار به طور رسمی وارد بازار شد.

امروزه ، شرکت مرک یک شرکت جهانی داروسازی ، شیمی و علوم زیستی و بیوتکنولوژی است و دارای تاریخچه ای است که در سال 1668 آغاز شد و امروزه در حدود 50،000 کارمند در 66 کشور جهان دارا می باشد.

شرکت مرک برای دانشمندان و مهندسین خود ، بهترین آزمایشگاه ، کلاس و مواد آزمایشگاهی را در اختیار قرار می دهد تا با پژوهش های آنها کیفیت محصولات وخدمات خود را روز به روز افزایش دهد. امروزه ترکیبی از Merck Millipore  و Sigma-Aldrich  ، با داشتن سبد گسترده ای از 300،000 محصول ، یک جامعه جهانی گسترده ایجاد کرده و یک پلتفرم تجارت الکترونیک پیشرو در زمینه علوم زیستی و پزشکی دارد.

فروش مواد شیمیایی و ازمایشگاهی

فروش مواد شیمیایی

نمایندگی اصلی شرکت مرک در ایران

قیمت محصولات ماده شیمیایی مرک المان

شرکت مرک  با در اختیار داشتن  نیرو های  متخصص  و  با تجربه خود ،  دائما در تلاش  برای حل مشکلات  و شکافهای  موجود  در این صنعت  بوده و به جامعه  محققان و دانشمندان  خدمت می کند، همچنین  دائما  در حال آزمایش و پژوهش  جهت افزایش کیفیت  و دقت محصولات  خود است.

شرکت ندا شیمی وارد کننده اصلی محصولات برند مرک ( Merck)  در ایران می باشد.

نمایندگی فروش محصولات مرک در ایران

شرکت بازرگانی ندا شیمی مفتخر است واردات انواع مواد شیمیایی و ازمایشگاهی  مورد نظر مشتریان خود را از تمامی برند ها در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

واردکننده مواد مرک آلمان

مواد شیمیایی گرید آرایشی و بهداشتی

 تامین مواد شیمیایی

برای مشاوره و  سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418   021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175  ( استعلام قیمت آنلاین )

کد مرک مواد شیمیایی مرک

merck-millipore

merck-millipore

راهنمای جامع خرید ماده های شیمیایی شرکت مرک میلیپور

کد شناسایی مواد شیمیایی :

زیر مجموعه های شرکت MERK شامل سیگما آلدریج ، میلیپور ، ساپلکو ،  SAFC، میلیپور –کیولب و بیورلیانس هستند که جهت  افزایش کیفیت  و خدمات  به مشتریان  هرکدام  از این  برند ها  در زمینه  خاصی  فعالیت  میکنند.

برند میلیپور  اکوسیستمی  از محصولات و خدمات  پیشر  در صنعت شامل spanning preparation separation, filtration  monitoring  را  ارائه  می دهد ، همه این محصولات  کاملا از  نظر  کیفیت و کارایی  مورد تایید  آزمایش های مختلفی قرار میگیرند  تا  محصولی  با  کیفیت  بالا و  متناسب  برای پروژه های مشتریان خود عرضه کنند.

راهنمای یافتن کد مواد شیمیایی :

cas number مواد شیمیایی

 Acetonitrile

استونیتریل مایعی بی رنگ وساده ترین نیتریل آلی است که به عنوان یک حلال آپروتیک قطبی در سنتز مواد آلی، تصفیه بوتادین،  HPLC، ساخت الیگونوکلئوتیدهای DNA از مونومرها و تولید دارو و فیلم عکاسی استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی

75-05-8

Acetonitrile

Acrylic acid

اسید اکریلیک یک اسید کربوکسیلیک اشباع نشده و بی رنگ است که در آب و الکل قابل پخش است و به عنوان یک واسطه شیمیایی در بسیاری از صنایع مانند صنعت پوشک، تصفیه آب و صنایع نساجی مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
79-10-7

Acrylic acid

Adipic acid

اسید آدیپیک یک دیکربوکسیلیک مهم است که به عنوان مونومر برای تولید نایلون، ماده طعم دهنده و ژل کننده ژلاتین و برای ترشح برخی از آنتی اکسیدهای کربنات کلسیم استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
124-04-9

Adipic acid

Allyl alcohol

الکل آللیل یک مایع بی رنگ، محلول در آب، بوی خردل مانند، نسبت به الکل های کوچک معمولی سمی تر و یک پروپنول است. این ماده یک واسطه شیمیایی در سنتز گلیسرول، اترهای گلیسیدیل، استرها و آمین ها می باشد و به عنوان حشره کش، علف کش، ضد باکتری، قارچ کش و یک متابولیت گیاهی نقش دارد.

CAS number

ماده شیمیایی
107-18-6

Allyl alcohol

Aluminium ammonium sulfate dodecahydrate

آمونیوم آلوم یک سولفات کریستالی سفید دوتایی است که در تصفیه آب، چسب های گیاهی، سیمان های چینی، دئودورانت ها و دباغی ها، رنگرزی و نساجی ضد آب استفاده می شود. هم چنین یک ماده رایج در اسپری های دفع کننده سموم و آفت حیوانات است.

CAS number

ماده شیمیایی
7784-26-1

Aluminium ammonium sulfate dodecahydrate

Acenaphthene

اسنافتن یک هیدروکربن آروماتیک سه حلقه ای، جامد کریستالی، غیرمحلول در آب و محلول در حلال های آلی است. این ماده به عنوان یک واسطه رنگ در ساخت برخی پلاستیک ها، حشره کش و قارچ کش استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
83-32-9

Acenaphthene

Acetanilide

استانیلید یک ماده شیمیایی جامد و بی بو است که به عنوان مهار کننده تجزیه پراکسید هیدروژن، تثبیت لاک های استر سلولز، سنتز رنگ و کافور، واسطه ساخت داروهای سولفا و پیش ماده در سنتز پنی سیلین استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
103-84-4

Acetanilide

Acetamide

 

استامید ساده ترین آمید است که از اسید استیک حاصل می شود و به عنوان یک مونومر در تولید مواد پلیمری مانند پلی وینیل استامید، یک پلاستیک ساز و حلال صنعتی استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
60-35-5

Acetamide

Acetone

استون یک مایع بی رنگ، فرار، قابل اشتعال و ساده ترین و کوچکترین کتون است. به عنوان یک حلال قطبی و آپروتیک در انواع واکنش های آلی استفاده می شود. هم چنین در صنعت پزشکی (یافتن غدد لنفاوی)، آرایشی (پاک کننده ناخن) و سنتز متیل متاکریلات کاربرد دارد.

CAS number

ماده شیمیایی
 67-64-1

Acetone

(Acetic acid – (glacial

اسید استیک glacial یک حلال پروتیک قطبی است که برای تبلور مجدد و خالص سازی ترکیبات آلی، تولید ترفتالیک اسید (TPA) و وینیل استات مونومر استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
64-19-7

(Acetic acid (glacial

Acetaldehyde

استالدهید (اتانال) مایعی بی رنگ، فرار و قابل اشتعال است و بوی خفه کننده دارد. این ماده به طور گسترده به عنوان معرف در ساخت طیف وسیعی از مواد شیمیایی، طعم دهنده ها، عطرها، رنگ ها، داروها، کاغذ، پلاستیک، برنزه کردن چرم، نقره کردن آینه ها و مواد ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
75-07-0

Acetaldehyde

Acetaldoxime

استالدوکسیم اغلب به صورت یک مایع بی رنگ یا جامد سفید ظاهر می شود و دارای بوی تند و بسیار قابل اشتعال است. به عنوان واسطه در فرآیندهای سنتز شیمیایی و مواد اولیه سموم دفع آفات مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
107-29-9

Acetaldoxime

N-(2-Acetamido)-iminodiacetic acid

ایمینودایتیک اسید پودری تقریباً سفید است که به عنوان بافر برای سیستم های بیولوژیکی و شلات دهنده فلزات استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
26239-55-4

N-(2-Acetamido)-iminodiacetic acid

Acetophenone

استوفنون یک مایع بی رنگ با طعم تند و بوی شیرین شبیه بوی پرتقال ها به نظر می رسد. این ماده شیمیایی به عنوان یک کاتالیزور طعم دهنده ، حلال و پلیمریزاسیون برای تولید دارویی، پلاستیک و رزین مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
98-86-2

Acetophenone

Magnesium acetate tetrahydrate

منیزیم استات تتراهیدرات فرم نمکی استات هیدراته منیزیم است و می تواند به عنوان یک مکمل الکترولیت یا یک معرف در آزمایش های بیولوژی مولکولی مورد استفاده قرار گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
16674-78-5

Magnesium acetate tetrahydrate

Benzaldehyde

بنزآلدئید یک آلدهید معطر (بوی تلخ بادام)، مایع بی رنگ-زرد و در آب بسیار محلول است. برای ساخت سایر و سنتز مواد شیمیایی و به عنوان ماده نگهدارنده در مواد آرایشی، محصولات مراقبت شخصی، مواد غذایی، حلال روغن، طعم دهنده و رایحه مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
100-52-7

Benzaldehyde

Benzenesulfonic acid

بنزن سولفونیک اسید یک اسید آریل سولفونیک است که برای تشکیل نمک آلی استفاده می شود و می تواند ترکیبی برای ایجاد ساختارهای مافوق مولکولی باشد. همچنین به عنوان ماده مؤثر در مواد شوینده لباسشویی، تبدیل به سایر مواد شیمیایی خاص و ماده سلب كننده پلیمر استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
98-11-3

Benzenesulfonic acid

 

Benzoic acid

بنزوئیک اسید یک اسید آلی معدنی مونوکربوکسیلیک است که در تهیه ویال برای آنالیزهای HPLC از انواع پلی آمین ها در مایعات بیولوژیکی، بافت ها و سلول های جدا شده از کشت استفاده شده است. به عنوان یک واسطه در رنگ، لاک، مواد مرطوب کننده، ترکیبات معطر، بنزوئیل کلراید و بنزوتریکلراید کاربرد دارد.

CAS number

ماده شیمیایی
65-85-0

Benzoic acid

Biphenyl

بیفنیل یک هیدروکربن معطر و مایعی بی رنگ است که به طور کلی به عنوان نگهدارنده میوه مرکبات استفاده می شود. همچنین برای ساخت مواد شیمیایی دیگر و یک قارچ کش به کار می رود.

CAS number

ماده شیمیایی
92-52-4

Biphenyl

 (chloride Bismuth (III

کلرید بیسموت (III) یک نمک معدنی است که به عنوان کاتالیزور در الکلیز، استولیز و هیدرولیز اپوکسیدها، تهیه تییران ها از اکسیران ها با استفاده از تیوسیانات آمونیوم، آلیلاسیون الکل های بنزیل ثانویه با آلیلتری متیل سیلان و … استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
7787-60-2

 chloride Bismuth

1-Butanethiol

بوتانتیول (بوتیل مرکاپتان) یک مایع شفاف و بی رنگ با بوی قوی است که به عنوان یک مدل آنالیت گازی برای پاسخ سریع سنسور گاز آمپرومتریک بدون غشا استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
109-79-5

1-Butanethiol

Tween 80

تویین 80 (Polysorbate 80) یک مایع زرد چسبناک چربی و محلول در آب است. به عنوان سورفاکتانت و امولسیون کننده غیر یونی در مواد غذایی، آرایشی (ضدعفونی کننده) و برخی داروها مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین در کشت مایکوباکتریوم توبرکلوزیس در آبگوشت Middlebrook 7H9 استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
9005-65-6

TWEEN 80

Tween 20

تویین 20 (Polysorbate 20) یک سورفاکتانت غیر یونی از نوع پلی ساورات است که به عنوان امولسیفایر، یک عامل شستشو در Western blots و ELISA، مرطوب کننده و طعم دهنده دهان استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
 9005-64-5

Tween 20

Trioctylamine

تریوسیل آمین یک ترکیب شیمیایی شفاف و بی رنگ در گروه آمین های آلیفاتیک است که برای استخراج اسیدهای آلی، فلزات گرانبها، مواد معدنی و به عنوان عصاره گیرنده برای پردازش سوخت راکتور استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
1116-76-3

Trioctylamine

Trimethylammonium chloride

تری متیل آمین (TMA) یک ترکیب آلی، بی رنگ، قابل اشتعال و سمی است که پس از تماس با غشاهای مخاطی باعث خوردگی و نکروز می شود. در سنتز کولین، هیدروکسید تترامتیل آمونیوم، تنظیم کننده های رشد گیاه یا علف کش ها، رزین های مبادله آنیون به شدت اساسی و مواد تسطیح مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
593-81-7

Trimethylammonium chloride

Thymol blue indicator

آبی تیمول یک پودر کریستالی قهوه ای مایل به سبز یا قرمز مایل به قهوه ای است که به عنوان شاخص pH استفاده می شود. در آب نامحلول، در الکل محلول و محلول های قلیایی را رقیق می کند.

CAS number

ماده شیمیایی
76-61-9

Thymol blue indicator

Trifluoroacetic acid

تری فلوئوراستیک اسید (TFA) یک مایع بی رنگ، محلول در آب و مونوکربوکسیلیک است که به عنوان حلال، عامل جفت سازی یون در کروماتوگرافی مایع (HPLC)، تولید نمک های تری فلوئورو استات و ساخت مواد شیمیایی دیگر استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
76-05-1

Trifluoroacetic acid

Trichloroethylene

تری کلر اتیلن یک مایع سنتتیک، حساس به نور، فرار، بی رنگ و يكي از متداول ترين حلال های صنعتي و مؤثر برای انواع مواد آلی است. به عنوان چربی مخصوص قطعات فلزی، ماده دفع شونده، حلال رنگ و چسب مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
79-01-6

Trichloroethylene

Trichloroacetic acid

تری کلرو استیک اسید یک جامد کریستالی بی رنگ است که به عنوان متابولیت و عامل سرطان زا نقش دارد. براي ته نشینی sLRP در پلاسما، استخراج اسید آسکوربیک از نمونه های گیاهی، تهیه استانداردهای آسکوربات، رسوب و تعیین غلظت پروتئین استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
76-03-9

Trichloroacetic acid

Toluene

تولوئن یک مایع شفاف، بی رنگ و قابل اشتعال است که به عنوان حلال آلی و پیش ماده برای سنتز بنزن استفاده مورد قرار می گیرد. هم چنین در ساخت رنگ ها، رقیق کننده های رنگ، لاک ها، چسب ها، لاستیک و در بعضی از مراحل چاپ و برنزه کردن چرم استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
108-88-3

Toluene

Thiourea

تیورا یک جامد کریستالی سفید و محلول در آب است به عنوان کروموفور و آنتی اکسیدان نقش دارد. برای ساخت سایر مواد شیمیایی در فرآوری نساجی، پشم، فرآوری سنگ معدنی، کاغذهای طرح دار و فتوکپی، رزین، رنگ، پاک کننده و دارو مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
62-56-6

Thiourea

Tetrahydrofuran

تتراهیدروفوران (THF) به شکل مایع و یکی از قطبی ترین اترها است. به عنوان پلیمر برای ساخت الیاف پلی اورتان الاستومری، یک حلال صنعتی برای پلی وینیل کلرید (PVC) و در کروماتوگرافی مایع فاز معکوس استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
109-99-9

Tetrahydrofuran

Tetrachloroethylene

تتراکلوره اتیلن (PCE) یک هیدروکربن مایع، کلر دار، بی رنگ، فرار و غیر قابل اشتعال است که به عنوان یک واسطه شیمیایی، حلال تمیز کننده و خشک کننده، یک افزودنی الکترولیتی در ساخت باتری های لیتیوم یونی و دفع فلزات استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
127-18-4

Tetrachloroethylene

Sulfuric acid

اسید سولفوریک یک مایع روغنی متراکم و الکترولیت بسیار قوی است که میل بالایی به آب دارد. یک ماده شیمیایی مهم تجاری است که به عنوان ضدعفونی کننده مواد غذایی و لبنیات و تهیه کودها، مواد شوینده، مواد منفجره، رزین ها، پالایش نفت و … مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
7664-93-9

Sulfuric acid

Pyridine

پیریدین یک ترکیب N-heterocyclic، مایع، قابل اشتعال، بی رنگ و محلول در آب با بوی نامطبوع ماهی است. به عنوان پیش ماده در تهیه آلکیل سیلیکات ها، حل سایر مواد، تهیه نانوذرات اکسید وانادیوم، داروها، ویتامین ها، طعم دهنده های مواد غذایی، رنگ ها، محصولات لاستیکی، چسب ها، حشره کش ها و علف کش ها استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
110-86-1

Pyridine

Potassium chromate

پتاسیم کرومات به شکل جامد، کریستالی، زرد و محلول در آب است که از نظر صنعتی اهمیت دارد. در آنالیزهای شیمیایی، ساخت رنگدانه های رنگ، جوهرها و سایر ترکیبات کروم و به عنوان یک قارچ کش استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
7789-00-6

Potassium chromate

Potassium dichromate

دی کرومات پتاسیم یک جامد به رنگ قرمز نارنجی است و به عنوان یک ماده اکسید کننده قوی در محیط اسیدی عمل می کند،در تهیه معرف های دی کرومات پشتیبانی شده از نانوکامپوزیت های پلیمری هیبریدی مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
7778-50-9

Potassium dichromate

Phthalic anhydride

انیدرید فتالیک به شکل جامد سوزنی و درخشان با بوی نامطبوع است که به عنوان ماده اولیه برای ساخت مواد شیمیایی دیگر از جمله پلاستیک سازها، پلی استر، رزین های آلکیدی و برخی رنگدانه ها و رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در سنتز پتالیمید، فنل فتالین و آنتراسن استفاده می شود.

CAS number

ماده شیمیایی
85-44-9

Phthalic anhydride

Phenol

فنل به شکل جامد کریستالی سفید رنگ است که بیشتر در مواد آرایشی و دارویی، سنتز پپتید فاز جامد، استخراج DNA/RNA و جزئی از محلول رنگ آمیزی الكساندر مورد استفاده قرار می گیرد.

CAS number

ماده شیمیایی
108-95-2

Phenol

O-cresol

O-کریزول به صورت مایع بی رنگ، زرد یا صورتی مایل به قرمز با بوی شبیه فنل است و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دارای خواص عصبی – سمی بوده و به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده کاربرد دارد.

CAS number

ماده شیمیایی
95-48-7

O-cresol

Ninhydrin

نین هیدرین به شکل کریستال یا پودر زرد روشن تا سفید است که به عنوان معرف برای تعیین کمیت اسیدهای آمینه، پپتیدها و پروتئین ها به روش فوتومتریک و رنگ سنجی استفاده شود.

CAS number

ماده شیمیایی
485-47-2

Ninhydrin

merck-nedashimi-products

merck-nedashimi-products

شرکت وارد کننده مواد شیمیایی مرک المان

قیمت مواد شیمیایی مرک آلمان

شرکت بازرگانی ندا شیمی مفتخر است واردات انواع مواد شیمیایی و ازمایشگاهی  مورد نظر مشتریان خود را از تمامی برند ها در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

لیست قیمت محصولات مرک المان

فروش مواد شیمیایی مرک

برای مشاوره و  سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418   021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175  ( استعلام قیمت محصولات شرکت مرک آلمان –  آنلاین )

مدیریت : 09914214699

قیمت روز مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرکقیمت روز مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

ندا شیمی نمایندگی شرکت دارویی مرک در ایران