مواد شیمیایی برند مرک -شرکتMerck

مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان

قیمت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک آلمان

شرکت مرک آلمان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در دنیا می باشد و می داند که نتایج تکرار پذیر، قابل تفسیر و در نهایت قابل انتشار، تنها با استفاده از معرف هایی با کیفیت بالا در هر آزمایش امکان پذیر است،از این رو سخت تلاش می کند تا معرف های خوب و مستند را برای محققان و دانش پژوهان فراهم کند.

merck-nedashimi-products

merck-nedashimi-products

خرید مواد شیمیایی و ازمایشگاهی مرک

کد محصولات شرکت مرک آلمان

محصولات شیمیایی تحقیقاتی شرکت مرک مانند آنتی بیوتیک ها، بافرها، مواد شوینده، رنگ ها و سوبستراها، مواد مخصوص آنالیز مانند پروب های خاص هدف، آنتی بادی ها، سنجش ها، معرف های وسترن بلات، مهار کننده و فعال کننده های مولکول کوچک، مکمل های کشت سلولی، معرف های خالص سازی پروتئین، ابزارهای زیست شناسی مولکولی و کیت های رنگ آمیزی برای هر آزمایشگاه علوم حیاتی ضروری هستند.

همچنین زمینه های فنی خاص مانند زیست شناسی مولکولی، آنالیز سلولی، جداسازی کروماتوگرافی و تشخیص پروتئین، به مواد بیوشیمیایی با خصوصیات خاصی احتیاج دارند،بنابراین بیشتر معرف های مرک برای کاربردهای فنی و زمینه های تحقیقاتی اختصاص یافته اند.

merck-millipore

merck-millipore

خرید مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان

فروش مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان

تحقیقات بیوشیمیایی در شرکت مرک از ابزار و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که چندین تکنیک را در بر می گیرند و در زمینه های متعدد از جمله سرطان و آپوپتوز، سیگنالینگ سلولی، علوم اعصاب، سلامت و سمیت سلول، متابولیسم، ساختار سلولی، اپی ژنتیک، التهاب، ایمونولوژی و سلول های بنیادی کاربرد دارند.

شرکت مرک آلمان

خرید ماده شیمیایی

به طور کلی شرکت مرک به کیفیت بالا معتقد است و به همین دلیل معرف ها، مواد شیمیایی و آزمایشگاه های خود را در حین توسعه و تولید تحت کنترل های دقیق قرار می دهد تا از نتایج قابل اعتماد و قابل تکرار اطمینان حاصل کند، بنابراین برای آنالیز و سنتز، برنامه های کاربردی پیچیده یا روتین، تحقیق و تولید و برای تسهیل کار روزانه محققان و دانش پژوهان بیش از 30000 مواد شیمیایی و معرف های برتر را تولید می کند و در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر، همان کیفیت عالی را توسط تیم های خدماتی خود در سراسر جهان به جامعه علمی ارایه می دهد.

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

شرکت بازرگانی ندا شیمی در زمینه واردات و فروش کلیه مواد شیمیایی از مرک آلمان  (Merck) و مواد شیمیایی و ازمایشگاهی برندهای برتر دنیا، درحال فعالیت و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها  می باشد.

قیمت روز مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک

مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418  021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175 استعلام فوری و آنلاین در زمان های اداری و غیر اداری)

مدیریت : 09914214699