محیط کشت پروناندیزا – ponandisa

محیط کشت ponandisa

برند پروناندیزا (ponandisa) در سال 1960 تاسیس شد. این کمپانی اولین شرکت اسپانیایی تولید محیط کشت های پودری و آماده مورد استفاده در میکروبیولوژی و بیولوژی مولکولی در اسپانیا و همچنین یکی از پیشتازان عرصه تولید محیط کشت با کیفیت در جهان است، پروناندیزا همچنین برای تولید مواد اصلی مانند آگار، پپتون و آگارز از جمله برند های شناخته شده است.

کارخانه اکمپانی برند پروناندیزا در مادرید واقع شده است و به 120 کشور مختلف در سراسر جهان محصولات خود را صادر می کند. این شرکت ماموریت خود را کمک به پیشرفت در زمینه علوم زیستی از طریق طراحی ، توسعه و بازاریابی محصولات برای میکروبیولوژی و زیست شناسی مولکولی می داند و نیز با تلاش در زمینه ارائه محصولات با کیفیت و خدمات ،با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و متخصص انسانی خود برای جلب رضایت مشریان تلاش می کند.

در نتیجه رهبری پروناندیزا در زمینه میکروبیولوژی ، محصولات پیشرو را در بازار اسپانیا  و جهان توزیع می کند و خود را به عنوان یکی از توزیع کنندگان اصلی زیست شناسی مولکولی قرار داده است.کاتالوگ محصولات میکروبیولوژی پروناندیزا با راه حل هایی برای زیست شناسی مولکولی تکمیل شده و یک بسته جهانی را ارائه می دهد.

 ponandisa

محیط کشت کوندا – ponandisa

 

خرید محیط کشت کوندا

شرکت ندا شیمی نماینده فروش محیط کشت و دیگر محصولات برند پروناندیزا (ponandisa) و همچنین محصولات برند شارلو scharlau – مرک Merck – میلی پور Millipore –سیگماالدریچ Sigma Aldrich-کیولب QUELAB-هایمدیا Himediaفلوکا Fluka  – اکروس Acros- گیبکو Gibco  می باشد.

خریدمحیط کشت پروناندیزا

شرکت ندا شیمی با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش کلیه محیط کشت های اماده کرده است که ساخته شده توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز و با کنترل کیفیت عالی می باشد. این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

برای مشاوره و سفارش اینترنتی محیط کشت  می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418 021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175 (زمان اداری و پایان زمان اداری)

مدیریت : 09914214699