تریپتون-واتر

محیط کشت تریپتون واتر

 محیط کشت Tryptone Water(تریپتون واتر)

تریپتون چیست :

خرید محیط کشت تریپتون واتر

محیط کشت تریپتون واتر برای تشخیص کلی فرم ها (اشرشیاکلی) در نمونه های مواد غذایی و آب بر اساس تولید ایندول و به عنوان پایه ای برای مطالعات تخمیر کربوهیدرات استفاده می شود، این محیط کشت حاوی تریپتون و کلرید سدیم است که تریپتون به دلیل دارا بودن تریپتوفان زیاد، برای استفاده در تشخیص تولید ایندول توسط باکتری ها مناسب می باشد.

تریپتون-واتر

محیط کشت تریپتون-واتر

فروش محیط کشت تریپتون واتر

پپتون در محیط کشت

بنابراین محیط کشت Tryptone Water از پپتون واتر قابل اطمینان تر است، تریپتوفان برای تولید ایندول، اسید پیرویک و آمونیاک هیدرولیز می شود، گروه آلدهید با ایندول ترکیب می شود تا در لایه الکل، رنگ قرمز ایجاد کند، کلرید سدیم نیز به محیط اضافه می شود تا یک محیط اسمزی مناسب فراهم گردد.

تریپتون-واتر

محیط کشت تریپتون-واتر

خرید محیط کشت

محیط کشت یک محیط ویژه است که در آزمایشگاه های میکروبیولوژی برای رشد انواع مختلف میکروارگانیسم ها مانند باکتری ها، تک یاخته ها، جلبک ها و قارچ ها استفاده می شود و در اتوکلاو، جایی که برای مدت زمان مشخصی تحت گرمایش قرار می گیرد.

این محیط رشد یا محیط کشت از مواد مغذی مختلفی تشکیل شده است که برای رشد میکروبی ضروری هستند، از آنجا که انواع مختلفی از میکروارگانیسم ها وجود دارند، هر کدام دارای خواص بی نظیری هستند و برای رشد به مواد مغذی خاصی احتیاج دارند.

فروش محیط کشت

شرکت نداشیمی با توجه به نیازبازار اقدام بفروش کلیه محیط کشت های آماده اعم از میکروبی و سلولی کرده است که ساخته شده توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز و با کنترل کیفیت عالی می باشد، این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

محیط-کشت-Tryptone-Water

نداشیمی نمایندگی اصلی شرکت مرک در ایران

قیمت محیط کشت

برای سفارش اینترنتی محیط کشت سلولی و  محیط کشت میکروبی می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر مرکزی فروش شرکت ندا شیمی: 44045418 -021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام: 09394453175 (زمان اداری و پایان زمان اداری)

مدیریت: 09914214699