شرکت SAFC

مواد شیمیایی SAFC

مواد شیمیایی شرکت SAFC

قیمت مواد شیمیایی در ایران

برند SAFC نیز همانند برند های ساپلکو ، میلیپور ، Bioreliance، سیگما آلدریچ ، millipore زیر مجموعه ای از  برند های مرک  می باشد.

خرید مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان

خرید مواد شیمیایی مرک

برند  مرک  یکی  از برند های  بسیار گسترده و معتبر  در زمینه  مواد شیمیایی  در جهان است که توسط فردریش ژاکوب در سال 1668 ، با خریدن یک داروخانه در آلمان بنا نهاده شد، سپس در سال 1827 به طور رسمی به عنوان یک شرکت تولید کننده آلکالوئید ها برای مصارف محققان و شیمیدانان به ثبت رسید و با گذشت زمان و پیشرفت مرک مواد شیمیایی خالص دیگری نیز به لیست محصولات آن اضافه شد و وارد بازار گردید، امروزه  این شرکت  با 50000 نفر کارمند و عرضه محصولات در بیش از 60 کشور جهان ، به یکی از برترین ها در این حوزه تبدیل شده است.

merck-millipore

merck-millipore

نمایندگی اصلی شرکت مرک آلمان

شرکت مرک المان به دلیل گستردگی و تنوع محصولات ، آنهارا تحت عنوان برند های مختلف دسته بندی کرد. همانطور که گفته شد و شرکت SAFC یکی از این زیرمجموعه هامی باشد که در زمینه تولید مواد شیمیایی و محلول های اولیه دارویی و biopharma ، فعالیت می کند.

محصولات و خدمات بیوپروسس

صنعت بیو دارویی مدت هاست که به عنوان تأمین کننده اصلی محصولات و خدمات کشت سلولی از محصولات این برند استفاده می کند، شرکت SAFC امنیت تامین مواد اولیه حساس را که برای تداوم تجارت به آنها وابسته است را تضمین می کند.  

مواد اولیه برای تولید بیو دارویی

مواد اولیه شیمیایی و ازمایشگاهی

مواد اولیه برای محیط کشت سلولی ، تصفیه و تمیز کردن در محل ، برای پاسخگویی به نیازهای مشتری و دستورالعمل های نظارتی جهت استفاده در فرآیندهای بیودارویی تجاری طراحی شده است، تولید مواد  و محلول های  اولیه  محصولات دارویی  و بیوفارما  و  عرضه آن به بازار،  نیاز  به  یک متخصص مواد  اولیه  معتبر دارد که  مواد و این صنعت را به خوبی بشناسد و بتواند دقیقا محصولات ، خدمات و تخصص مورد نیاز مشتری را ارائه کند.
به همین  دلیل است که شرکت Merck  نمونه کارهای شرکت  SAFC  را  از محلول های  اولیه  و مهم  برای  استفاده  اولیه  محصولات  دارویی تولید  کرده است.

کلیه  محصولات شرکت SAFC توسط  یک  تیم  باتجربه و  پاسخگو  با  تخصص و دقت  فنی  بالا تولید شده و کیفیت  محصولات کاملا نظارت و پشتیبانی می شود تا بتواند موادی را متناسب با روند تولیدی مشتریان تولید کند.

شرکت SAFC

SAFC

بخشی از محصولات شرکت SAFC :

    Cell Culture Media

    USP & DSP Process Chemicals

    Complex API and Bioconjugation Contract Manufacturing

    Formulation Excipients and Drug Delivery Technologies

نمایندگی شرکت SAFC

قیمت مواد شیمیایی در ایران

شرکت بازرگانی ندا شیمی در زمینه واردات و فروش کلیه مواد شیمیایی از شرکت SAFC ،مرک آلمان(Merck) و مواد شیمیایی و ازمایشگاهی برندهای برتر دنیا، درحال فعالیت و خدمت به دانشجویان ، پژوهشگران و داروسازان و تولید کننده ها  می باشد.

شرکت مواد شیمیایی مرک آلمان

قیمت مواد شیمیایی مرک

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418  021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175 استعلام فوری و آنلاین در زمان های اداری و غیر اداری)

مدیریت : 09914214699