فروش سرم جنین گاوی

سرم جنین گاوی

سرم جنین گاوی

محیط کشت FBS

سرم جنین گاو و یا همان fbs یکی از مکمل های پرمصرف برای رشد محیط کشت سلول است که برای تقویت محیط مورد نیاز استفاده می شود، با غلظت های مناسب اجزای مجهول و معلوم را تامین می کند که نیاز های متابولیک خاص را بهبود می بخشد،fbs مناسب ، شرایط مطلوب تولید زیستی آزمایشات برای نشانگزاری و شناسایی نیاز داشته باشد را فراهم می کند، لازم به توجه است برای کشت سلولی و نیاز های مربوطه fbs مناسب را انتخاب کنید.

فروش سرم جنین گاوی

خرید محیط کشت FBS

در محیط کشت سلولی  ازسرم جنین گاوی استفاده می کنند، ارزش fbs را م یتوان بعنوان سرم برای کاربرد های تحقیق استاندارد تا حداکثر 50 تست کیفیت که شامل ویروس 9CFR،اندوتوکسین و غیره است، نام برد.

سرم جنین گاوی به عنوان مکمل غذایی می باشد و در واقع منبع غنی از فاکتورهای رشد مانند هورمون ها،ویتامین ها و پروتین ها برای  رشد و تکثیر سلول ها در محیط کشت سلولی است.

فروش محیط کشت FBS

سه منبع اصلی برای ایمن بودن را می توان به وضعیت سلامتی در کشور مبدا و سن حیوانات اهداکننده و نوع بافت اشاره کرد،گاها برای یک سری از محصولات بافت مشابه استفاده می شود که می توان از حیوانات اهداکننده در سنین مختلف استفاده کرد.
برای انتخاب سن حیوانات،حیوانات جوان و کم سن در الویت و توجه به سزایی قرار دارد اما fbs در کل بی خطر ترین سرم و ماده ی مورد نیاز از حیوان تازه متولد نشده به شمار میاید.

سرم جنین گاوی FBS و بافرهای مورد استفاده در محیط کشت سلولی!

منبع سرم جنین گاوی از پلاسمای خون جنین گاو می باشد و به علت داشتن فاکتورهای رشدی بیشتر و ایمونو گلوبین های کمتر نسبت به سرم گاو و سرم اسب رایج تر می باشد معمولا FBS  را با غلظت 5 الی 20 درصد به محیط کشت سلولی اضافه می کنند.

بافرغیر الی مورد استفاده برای تنظیم محیط کشت سلولی معمولا بیکربنات سدیم می باشد و هزینه کمتری  دارد این بافر  باعث می شود.

خرید محیط کشت fbs

خرید محیط کشت fbs

قیمت محیط کشت FBS

محیط کشت سلولی درPH   5/1 تا 7/1 تنظیم شود و زمانی که به PH  بالاتری نیاز باشد یا PH  ثابت بخواهیم از بافر الی و دو قطبی  HEPES  استفاده می کنیم.

تنظیم فاکتور PH  بسیار ضروری می باشد و از پارامترهای مهم محیط کشت سلولی است، سلول ها در حین رشد مواد اسیدی متابولیکی تولید می کنند که این شرایط با عث رشد برخی از باکتری ها می شود بنایرین تنظیم PH  برای محیط کشت سلولی ضروری می باشد.

خرید محیط کشت سلولی

شرکت ندا شیمی تنها و اصلی ترین وارد کننده محیط کشت های سلولی  از برندهای Sigma (سیگما) وGibco  (گیبکو) می باشد و محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان عزیز عرضه می کند.

microbiological-testing-services-nedashimi

فروش انواع محیط کشت

خرید محیط کشت اماده

برای سفارش اینترنتی محیط کشت سلول می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید.

دفترفروش مرکزی تهران : 021-44045418 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175 (زمان اداری و پایان زمان اداری)

مدیریت : 09914214699