potato dextrose agar

محیط کشت دکستروز اگار

محیط کشت پوتیتو دکستروز اگار

PDA- Potato Dextrose Agar

محیط کشت Potato Dextrose Agar  محیط کشت میکروبی است برای رشد و تکثیر قارچ ها به کارمیرود.در واقع یک محیط کشت عمومی برای مخمرها و کپک ها می باشد.ترکیبات آن شامل سیب زمینی دکستروزاگار می باشد.سیب زمینی یک پایه مغذی قوی دارد که امکان رشد و تکثیر سریع را برای بسیاری از قارچ ها فراهم می کند و دکستروز نیز به عنوان یک محرک رشد عمل می کند PDA  با اسید تارتاریک (Tartaric Acid) باعث می شود PH محیط کاهش پیدا کند در نتیجه منجر به مهار رشد باکتری ها در این محیط کشت می شود پوتیتو دکستروز اگار با TA  برای بررسی میکروبی مواد غذایی و لبنی مورد استفاده قرار می گیرد.

PDA با ترکیب کلرو تترا سایکلین برای شمارش مخمر لوازم آرایشی – بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین این محیط کشت با حضور کلرامفنیکل برای کشت انتخابی قارچ از نمونه های مخلوط مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید محیط کشت دکستروز اگار

شرکت ندا شیمی  وارد کننده اصلی و تنها وارد کننده محیط کشت های میکروبی و سلولی برندهای مرک -Merck – میلیپور -Millipore –سیگما ادریچ- Sigma Aldrich-کیولب -QUELAB-هایمد یا Himedia- فلوکا -Fluka  – اکروس- Acros- دیفکو Difco-گیبکو- Gibco می باشد همچنین تنها نمایندگی فروش محیط های کشت شارلو Scharlau- بیولایف Biolife – کاندا Conda  pronadisa می باشد و نمایندگی فروش محیط کشت های ایبرسکو را نیز دارد.

فروش محیط کشت دکستروز اگار

شرکت ندا شیمی با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش کلیه محیط کشت های آماده کرده است که ساخته شده توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز و با کنترل کیفیت عالی می باشد. این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

برای سفارش اینترنتی محیط کشت  می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید.

دفترمرکزی فروش تهران: 44045418 -021 (زمان اداری) 

واتساپ و تلگرام:09394453175 (زمان اداری و پایان زمان اداری)