محیط کشت PE-2 Medium

محیط کشت PE-2 Medium

محیط کشت PE-2 Medium برای کشت کلستريديوم بوتولينوم موجود در مواد غذایی استفاده می شود.

 در واقع برای تشخیص و کشت اسپور تشکیل شده توسط بی هوازی های مزوفیلیک در نمونه های جمع آوری شده از گیاهان فرآوری شده غذایی استفاده می شود. این بی هوازی های مزوفیلیک تشکیل دهنده اسپور به جنس کلستریدیوم (Clostridium) تعلق دارند و به طور گسترده در طبیعت توزیع می شوند. گونه های Clostridial در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و در صورت عدم وجود اکسیژن قادر به رشد می باشند.

ترکیبات محیط کشت PE-2 Medium :

  1. هضم گوارشی بافت حیوانات
  2. عصاره مخمر
  3. بروموکرزول بنفش

هضم گوارشی بافت حیوانات و عصاره مخمر، ترکیبات نیتروژن، کمپلکس ویتامین B و ترکیبات کمیاب، که برای رشد کلستریدیوم مورد نیاز هستند را فراهم می کنند. همچنین افزودن بذر نخود آلاسکای درمان نشده باعث ایجاد شرایط بی هوازی در این محیط کشت می شود.

خرید محیط کشت HiMedia

شرکت بازرگانی ندا شیرین ایرانیان با نام تجاری ندا شیمی، وارد کننده محیط کشت های میکروبی و سلولی برندهای مرک Merck – میلیپور Millipore – سیگما آلدریچ  Sigma Aldrich– کیولب  QUELAB- هایمد Himedia – فلوکا Fluka  – اکروس  Acros- گیبکو Gibco می باشد. همچنین نماینده فروش محیط کشت های شارلو  Scharlau- بیولایف Biolife  – کوندا Conda  pronadisa می باشد و نمایندگی فروش محیط کشت های ایبرسکو را نیز دارد.

خرید محیط کشت

شرکت ندا شیمی با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش کلیه محیط کشت های آماده کرده است که توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز ساخته شده و با کنترل کیفیت عالی در خدمت جامعه هدف می باشد. این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

برای سفارش اینترنتی محیط کشت، می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفترمرکزی فروش تهران : 44045418 021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام: 09394453175

مدیریت : 09914214699