نمایندگی شرکت bio rad

شرکت BIORAD

شرکت bio rad یک رهبر جهانی در توسعه ، تولید و بازاریابی طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه برای تحقیقات علوم زیستی و محصولات تشخیص بالینی است و در کانادا واقع شده است.

شرکت بیورد با تمرکز بر کیفیت و خدمات به مشتریان با بیش از 65 سال سابقه ، محصولات خود را ارائه می دهد. مشتریان آن شامل دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی ، بیمارستان ها ، آزمایشگاه های بهداشت عمومی و تجاری ، بیوتکنولوژی ، داروسازی و همچنین آزمایشگاه های کاربردی هستند که شامل ایمنی مواد غذایی و کیفیت محیط زیست می باشدخدمات این شرکت به شرح زیر است:

تحقیقات علوم زیستی شرکت bio rad :

Bio-Rad جزء پنج شرکت برتر علوم زیستی در جهان است که ابزار ، نرم افزار ، مواد مصرفی ، معرف ها و محتویات مربوط به زیست شناسی سلولی ، بیان ژن ، تخلیص پروتئین ، کمی سازی پروتئین ، کشف و تولید دارو و ایمنی مواد غذایی را تولید کرده و نیز آموزش و ارائه راه حل هایی مبتنی بر فناوری هایی برای جداسازی ، خالص سازی، شناسایی ، تجزیه و تحلیل و تقویت مواد بیولوژیکی مانند آنتی بادی ها ، پروتئین ها ، اسیدهای نوکلئیک ، سلول ها و باکتری ها را دارا می باشد.

تشخیص بالینیشرکت bio rad :

به عنوان ارائه دهنده پیشرو در جهان در زمینه تجهیزات تشخیصی آزمایشگاهی ، محصولات و سیستم های تشخیصی طیف گسترده ای از فناوری ها را به کار می گیرند و اطلاعات بالینی با ارزش بالایی را در انتقال خون ، دیابت ،خود ایمنی و آزمایش های بیماری های عفونی ارائه می دهند، این محصولات برای پشتیبانی از تشخیص ،نظارت ، درمان بیماری ها و سایر شرایط پزشکی استفاده می شوند Bio-Rad رهبر جهانی در ارائه محصولات کنترل کیفیت بالینی ، خدمات و سیستم های اطلاعاتی و محصولاتی که از صحت و اعتبار نتایج تست های بالینی اطمینان می دهد، می باشند.

بایورد طیف گسترده ای از محصولات microplate enzyme immunoassay ، از جمله ابزار،نرم افزار،کیت های معرف و لوازم جانبی را در اختیار شما قرار می دهد.

در بخش باکتریولوژی و قارچ شناسی محیط های کشت ، rapid assays و ابزارهای دیگر برای تشخیص عفونت های میکروبی و نیز برای آزمایش مکانیسم های مقاومت به باکتری ،کیت هایی برای تشخیص سریع سویه های مقاوم در برابر نسل سوم تولید کننده های سفالوسپورین ها یا کارباپنماز ، بر اساس شکاف بستر کروموژنیک  تولید کرده است.

همچنین طیف گسترده ای از محصولات کروماتوگرافی ، ابزار و ستون آن را تولید می کند .سیستم های کروماتوگرافی NGC بایورد برای کروماتوگرافی خالص سازی پروتئین در مقیاس آزمایشگاهی ایده آل هستند.

محصولات شرکت Bio-Rad به ترتیب زیر می توان بخش بندی کرد :

 Bio-Rad Products

Life science research

Genomics

Antibodies

Flow Cytometry

Transfection

Electrophoresis and Blotting

Imaging Systems & Software

Bio-Plex Multiplex Immunoassay System

Microplate Systems

Cell Imaging

Cell Counting

Liquid Handling & Pipetting

Chromatography

Protein Sample Preparation

Protein Interaction Analysis

Sample Quantitation

SELDI Technology

General Laboratory Equipment

Clinical Diagnosis

Autoimmune

Serology

BioPlex 2200 Multiplex Testing

Diabetes Testing

Hemoglobinopathies

Bacteriology / Mycology

Quality Control

Special Chemistry

Critical Raw Materials

Remote Monitoring & Support

Food science

Food Safety Testing

TSE Testing

Veterinary Diagnostics

Water Quality Testing

Wine Quality Testing

Zoonosis Monitoring

Food Science Equipment and Supplies

BI-ORAD

BI-ORAD

نمایندگی biorad در ایران

شرکت ندا شیمی وارد کننده محصولات برند بایورد (Biorad) می باشد.

شرکتbio-rad

برای سفارش اینترنتی درخواست های خود می توانید با شماره های فوق تماس بگیرید.

دفترمرکزی فروش تهران : 44045418  021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175   (برای استعلام فوری و ان لاین در زمان اداری و غیر اداری)

مدیریت : 09914214699