محیط کشت RPMI 1640

محیط کشت rpmi 1640

محیط کشت rpmi 1640 توسط مور(Moore) و همكاران در Roswell Park Memorial Institute تولید و گسترش یافت که نام این محیط نیز مخفف نام همین موسسه می باشد .

RPMI 1640 Medium در ابتدا برای کشت سلول های لوسمی انسانی ساخته شد. امروزه برای انواع سلول های پستانداران از جمله HeLa ، Jurkat ، MCF-7 ، PC12 ، PBMC ، آستروسیت ها و کارسینوم ها مناسب می باشد. 

RPMI 1640 Medium از سایر محیط های کشت بی نظیرتر است زیرا حاوی ماده گلوتاتیون کاهنده و غلظت بالای ویتامین ها است. RPMI 1640 Medium ،حاوی بیوتین ، ویتامین B12 و PABA است که درRPMI 1640 Medium یا Dulbecco’s Modified Eagle Medium یافت نمی شود.

این محیط به طور عمده برای رشد لنفوسیت های انسانی مورد استفاده قرار میگیرد و حاوی مقدار زیادی فسفات است و برای رشد به  دی اکسید کربن 5% نیازدارد و از یک سیستم بافر بی کربنات استفاده می کند و در فرمولاسیون pH 8 معمولی آن با بسیاری از محیط های کشت سلولی پستانداران متفاوت است .در صورتی که به  با سرم یا جایگزینی مناسب در سرم ترکیب شود ، امکان پرورش بسیاری از انواع سلولی ، به خصوص لنفوسیت های T / B انسانی ، سلول های مغز استخوان و سلولهای هیبریدوما را فراهم می آورد.

تنوعی از  RPMI 1640 وجود دارد که برای طیف وسیعی از کشت های سلولی استفاده می شود.مواد تشکیل دهنده آن گلوکز، فنول رد، انواع نمک ها (سدیم کلرید،سدیم بیکربنات،دی سدیم فسفات ،پتاسیم و ..)، آمینو اسید (گلوتامین، آرژنین، آسپارژین،..) و ویتامین (نیکوتین آمید ، فولیک اسید، پیرکسیدین هیدروکلرید،..) می باشد.

RPMI 1640

                                                            RPMI 1640 Medium

 

محیط کشت RPMI 1640 Medium

شرکت ندا شیمی  وارد کننده اصلی محیط کشت RPMI 1640  و انواع محیط کشت های دیگر از برندهای مرک Merck – میلیپور Millipore –سیگما الدریچ Sigma Aldrich-کیولب QUELAB-هایمد یا Himedia- فلوکا Fluka  – اکروس Acros-گیبکو Gibco وهمچنین نماینده فروش محیط های کشت شارلو Scharlau- بیولایف Biolife – کوندا – Conda  pronadisa می باشد.

خریدمحیط کشت rpmi 1640

شرکت ندا شیمی با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش کلیه محیط کشت های آماده کرده است که ساخته شده توسط کارشناسان خبره در ازمایشگاه های مجهز و با کنترل کیفیت عالی می باشد. این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود ضمانت اصل بودن کالا را متعهد می باشد.

برای مشاوره و سفارش اینترنتی محیط کشت  می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید.

دفترمرکزی فروش تهران : 44045418 021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام : 09394453175 (زمان اداری و پایان زمان اداری)

مدیریت : 09914214699