محیط کشت DMEM

فروش محیط کشت DMEM

Dulbecco’s Modified Eagle’s Medium یک محیط اصلاح شده از (Eagle Basal Medium (BME می باشد که حاوی غلظت چهار برابر اسیدهای آمینه و ویتامین ها است و علاوه بر این، شامل گلیسین، سرین و نیترات فریک نیز می باشد.

ازمحیط کشت DMEM می توان به عنوان یک محیط کشت سلولی مصنوعی نام برد که توسط هری ایگل برای اولین بار منتشر شد، لازم ب ذکر است تنوع بسیار زیادی از این محیط ایجاد شده است.

محیط کشت سلولی DMEM

محیط کشت سلولی DMEM

انواع محیط کشت DMEM :

محیط کشت DMEM به سه دسته تقسیم می شود و به دو حالت دیده می شود:
1)HIGH GLUCOSE
2) MEDIUM GLUCOSE
3) LOW GLUCOSE
و به دو حالت پودری و محلول وجود دارد.
محیط کشت DMEM در واقع برای وقعیت و بستر مناسب را برای رشد سلول های با تراکم را امکان پذیر می سازد.

DMEMغلظتی با 2 برابر نسبت به آمینه و 4 برابر نسبت به ویتامین EMEM است.
DMEM به عنوان یک محیط پایه از آن ذکر و استفاده می شود که در آن پروتیین و عوامل تقویت کننده مشاهده نمی شود وبرای اینکه یک محیط کامل شود نیاز به مکمل دارد.
معمول و رایج ترین مکمل DMEM ،FBS(سرم جنین گاوی) است همینطور DMEM از بافر بی کربنات سدیم استفاده می کنیم.

 

قیمت محیط کشت

محیط کشت DMEM

محیط کشت DMEM

DMEM برای حفظ و رشد طیف وسیعی از سلول های مختلف پستانداران طراحی شده است. فرمولاسیون اصلی DMEM حاوی 1000 میلی گرم در لیتر گلوکز (DMEM Low Glucose) بوده و در ابتدا برای کشت سلول های جنین موش استفاده شده است. استفاده از DMEM با گلوکز بالا (DMEM High Glucose) که حاوی 4500 میلی گرم در لیتر گلوکز می باشد، رشد مطلوب سلول برای برخی از رده های سلولی را نشان می دهد.

F12/DMEM مخلوطی (1:1) از DMEM و Ham’s F12، یک ماده بسیار غنی و پیچیده است و ترکیبی از غلظت بالای گلوکز، اسیدهای آمینه و ویتامین های DMEM را با طیف گسترده ای از ترکیبات Ham’s F12 تشکیل می دهد.

محتویات محیط کشت DMEM

DMEM حاوی فنل قرمز است که یک شاخص pH بوده و باعث ایجاد یک رنگ صورتی قرمز در محیط می شود،اگر گاز موجود در انکوباتور خاموش باشد، به طور چشمگیری pH را در محیط کشت تغییر می دهد.

DMEM برای CO2 بالا بافر است و احتمالاً دارای 7/3 گرم بی کربنات سدیم می باشد که 4/7 pH را درCO2 10٪ فراهم می کند.

سلول هایی که با موفقیت در DMEM کشت داده می شوند شامل فیبروبلاست اولیه، نورون ها، سلول های گلیال، HUVEC، سلول های عضلانی صاف و همچنین خطوط سلولی مانند HeLa ، 293، Cos-7 و PC-12 می باشند.

خرید محیط کشت DMEM

شرکت ندا شیمی وارد کننده اصلی محیط کشت DMEM می باشد. شرکت ندا شیمی با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش کلیه محیط کشت های آماده کرده است که توسط کارشناسان خبره در آزمایشگاه های مجهز ساخته شده و با کنترل کیفیت عالی می باشد، این شرکت در مورد کلیه فروش و خدمات خود”ضمانت اصل بودن کالا” را متعهد می باشد.

فروش محیط کشت DMEM

قیمت محیط کشت DMEM

قیمت محیط کشت DMEM

برای سفارش اینترنتی ” محیط کشت DMEM “ می توانید با شماره های ذیل درتماس باشید.

دفتر مرکزی فروش تهران : 44045418 021 (زمان اداری)

واتساپ و تلگرام: 09394453175 (استعلام آنلاین قیمت)

مدیریت: 09914214699